خدایا....

وقتی به من بخشیدی و از من گرفتی این را

به من فهماندی که:معادله رندگی نه غصه

خوردن برای نداشته هاست و نه شاد بودن

برای داشته هاست من اون و که تمام زندگیم

بودی و ندارم پس تو زندگی نه سهمی از

غصه خوردن دارم نه سهمی از شاد بودن



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت17:07---14 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز.
وب زیبایی داری.
با اجازت لینکت کردم.
به منم سر بزن. حضورت باعث افتخاره.
موفق باشی.


مهرداد
ساعت15:09---29 فروردين 1391
تار پودم هستیم بر باد رفت،اما نرفت
عاشقی ها از دلم،دیوانگی ها از سرم
سلام دوست عزیز وبتان زیباست
اگه موافق تبادل لینک باشید
خبرم کنید
منتظرما


soltanimahdi
ساعت19:12---26 فروردين 1391
برآنچه گذشت وآنچه شكست،حسرت نخورزندگی اگرزیبابودبا گریه شروع نمیشد

ارمان
ساعت22:18---23 فروردين 1391
یه پرنده باز دوباره یه گوشه تنها نشسته

توی این نم نم بارون داره از غصه می خونه

این دل خسته وتنهادنباله سنگ صبوره
توی این فصل های زیبا دنباله یه همزبونه

دلش از غصه گرفته این دل خسته دوباره

توبیا برو کنارش نزار اون تنها بمونه

تو بیا براش نفس شو برای قلب شکستش

توبیا براش امید شو برای پرهای بستش

تو بیا براش دوباره زندگی رو تازه تر کن

تو بیا براش دوباره زندگی روپرثمرکن
تو بیا تا جون بگیره توی این شهر خیالی

تو بیا نزار که این دل بمونه تو بی پناهی
سلام عزیزم متنهات خیلی زیبا وبااحساسند منتظر ت درکلبه بارانی


soltanimahdi
ساعت18:43---23 فروردين 1391
از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:58 نویسنده sh |