دلتنگی

دلم بدجور برات تنگ خواستم بیا سر مزارت ولی نمیزارن

بخدا قسم نمیزارن میدونم بدم میدونم 1 سال نیومدم

پیشت نمیزارن عشقم میگن میری میای 1هفته بیمارستان

میوفتی بابا این دل من این دلم مگه عاشق نیست مگه

عشقشو نمیخواد چرا نمیزارید بره پیشش چرا ضربانای

قلبم نامنظم شده گاهی انقدر درد میکنه که میگم اخجون

دارم میرم پیش عشقم من ادم خوب نبودم ونیستم که خدا

نمیزاره بیا پیشت هم از پاییز بدم میاد هم دریا چقد تو ساحل

من و منتظر تو نگه داشت نیومدی عشقم نیومدی چراااااااااااااا

3سال کارم شده گریه فقط گریه زود رفتی گلم زود رفتی.....

فقط بارون که درد من ومیدونه میبینی بعضی روزا چقد شدید

میشه اون روزا من و بارون مسابقه میزاریم همیشه ام من

برنده ام بعضی وقتی بهش میگم هی اروم بریز اشکاتو عشق

من تو قبر تنش میلرزه تو رو خدا اروم بریز رو سنگ قبرش

بخدا میام پیشت به همین زودیا میام ....



نظرات شما عزیزان:

erika
ساعت19:12---20 خرداد 1391
سلام وبلاگ خوبی داری دوست داشتی بهم سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت7:44---15 خرداد 1391
خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد/وآوازم بدون توسکوتی سردمیخواهد/برایت مرده بودم تابرایم تب کندقلبت/ولی حتی نپرسیدی دلت همدردمیخواهد؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:31 نویسنده sh |