لعنت....

عشقم دلم هواتو کرد بخدا دیگه طاقت دوریت و ندارم بسه 4 سال

ازت دور بودن بسته.همه چیزت و ازم دور کردن اون نگاه قشنگت

و اون اهنگی که برام خوندی یادته اهنگ بی وفا خراطها بود با

گیتار برام خوندی گفتی وقتی ازم دلگیر شدی این و گوش بده

شده بود اهنگ من و تو الان دیگه تمام اهنگای خراطها شده

برا من ارومم میکن هیچ وقت نزاشتی  گوش بدمش میگفتی

خانومی اگه گوش بدیش دوسم نداری منم چون دوست

داشتم گوش نمیدادم ای دلم چقد دلم برا اون روزا تنگ شده

برای کنار تو بودن تو اغوش تو بودن غرق بوسای قشنگت شدن

میدونی چرا رفتی اخه پاییز به من حسودیش شد دیدش فقط

برگ داره اومد گل من و ازم گرفت لعنت به تو پاییز لعنت....



نظرات شما عزیزان:

انجمن دختران
ساعت8:42---22 خرداد 1391
چقدر غمگین!!!!!!!!!!!! اومدم وبت حالم گرفته شد. تا حالا تجربه ام نداشتم که بخوام دلداریت بدم. ولی خوشحال شدم به ما سر زدی. با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:36 نویسنده sh |