بدبخت...

سلام گلکم نمیدونم چرا انقد دلم گرفته الان که دارم مینویسم

دارم گریه میکنم نمیدونم چرا بغض تو گلوم مونده من فقط تو رو

میخوام فقط تورو بخدا هیچکس به غیر از تو من و بخاطر خودم

نمیخواد فرشته من میدونم جای تو خیلی تو اون دنیا خوب ولی

چرا چرا رفتی.گل من خیلی دوست داشتم کنارم بودی خیلی

چون فقط به حرفای تو اعتماد دارم چون فقط تو اغوش تو احساس

ارامش میکنم کودک درونمم اذیتم میکن میبینی چقد بدبخت شدم

اخه وقتی تو نباشی من بدبخت میشم دیگه .دیگه خانومیت اون

ریاست قبلی و نداره ساکت شده فقط تو خودش فقط شاید

بخنده ولی تو دلش به بدبختی خودش میخنده بی تو نه تنها

من بلکه دنیام بدبخت بدبخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,ساعت 23:32 نویسنده sh |