بریدم

دریا من عشقمو میخوام.تو رو خدا عشقم و بهم بدین من دیگه

نمیتونم ادامه بدم نمیتونم.عشقم بیا تو رو به عشقمون بیا دیگه

بریدم نمیتونم نفس بکشم حالم از دنیا بهم میخوره بیا عشقت

داره میمیره بیا تو رو خدا بیا.فقط دارم گریه میکنم عشقم خسته

شدم هیچ کس من و نمیفهمه دارم عذاب میکشم من تو رو میخوام

دیگه نفسم بالا نمیاد همه تو این دنیا بدن من تو رو میخوام ولی توام

ولم کردی رفتی.دارم خفه میشم.همه نامردن همه به جز تو میخوام

بیام پیشت دیگه خسته شدم.به خدا قسم به این زودیا میام مطمئن

باش که میام دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم.اون کسی که تو

نهایت بد بودنش باز دوسش داشتی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,ساعت 15:53 نویسنده sh |